eikä matkalaukussa ole vielä mitään!

Olen muuttanut. Olen käynyt töissä. Olen popsinut antihistamiinia allergiaan, ja se on väsyttänyt loput minusta. Mutta:

Tänä yönä on alettava arpoa kuukaudeksi vaatetusta Wienin huhtikuuhun. Ainoa valmistautuminen, mitä olen ehtinyt: ostin kunnollisen saksan kielen sanakirjan.

Ja onhan tämäkin 'valmistautumista'; jokaiseksi viikonlopuksi minulle on tulossa sinne vieraita kotiSuomesta :D etten ihan vieraannu äidinkielestä.

Lupaan kirjoittaa blogiani ahkerasti, nyt en vielä tiedä milloin minulla on mahdollisuus laittaa kirjoitukseni nettiin. Harjoittelutyöpaikkani tulee olemaan:
Berufsschule für Verwaltungsberufe
        Castelligasse 9
        1050 Wien
        www.bs-castelligasse.at
        Schulleiter: Herbest Schiexl
        Sekretariat: Sonja Nenicka
        (Kulkuyhteydet: metro U4, asema Pilgramgasse)

Asumme kollegan kanssa hienossa 80 neliömetrin asunnossa noin 20 min. matkustuksen päässä keskustasta. Kerron lisää, kunhan näen sen (valokuvia olen jo nähnyt).

Tässä esimakua ja lähtövaiheita myöhään torstai-iltana - lauantai-aamuna klo 5.30 lähtö kotoa, matka kohti Itävaltaa alkaa.